نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

کار سخت بانوان کبدی در مسابقات ساحلی آسیا

  • کد خبر: ۵۲۸۲۵
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
کار سخت بانوان کبدی در مسابقات ساحلی آسیا
مدیر تیم ملی کبدی ساحلی بانوان ایران گفت: با قول کسب مدال، مجوز حضور را گرفته‌ایم.
به گزارش شهرآرانیوز؛ مدیر تیم ملی کبدی ساحلی بانوان گفت: تاکنون تیم‌ملی بانوان اجازه حضور در مسابقات آسیایی را نداشته است، اما با این قول که بتوانیم یک مدال طلا به کاروان تیم ایران هدیه کنیم، اجازه حضور در این مسابقات را پیدا کردیم. زهرا رحیم‌نژاد درباره برگزاری چهارمین اردوی تیم ملی کبدی ساحلی بانوان در اهواز اظهار کرد: تاکنون ۲ اردوی تیم ملی به‌صورت مجازی و ۲ اردو نیز به‌صورت فیزیکی برگزار شده است و تیم ملی ساحلی بانوان ایران خود را برای اولین حضور در رقابت‌های آسیایی آماده می‌کند.
 
ایران در ۲ دوره کبدی ساحلی آقایان به مدال طلا رسیده است و یکی از قدرت‌های بلامنازع کبدی آقایان در آسیا محسوب می‌شود، اما متأسفانه تاکنون تیم‌ملی بانوان اجازه حضور در این مسابقات را نداشته است؛ ولی با همت فدراسیون و پیگیری کمیته ملی المپیک، با این قول که بتوانیم یک مدال طلا به کاروان تیم ایران هدیه کنیم، اجازه حضور در این مسابقات را پیدا کردیم.
 
وی بیان کرد: امیدواریم پس از طلایی که بانوان ایران در کبدی سالنی در مسابقات جاکارتا به دست آوردند، بتوانیم دومین طلا در کبدی را به ورزش بانوان ایران تقدیم و دِینمان را به ورزش کشور ادا کنیم. پتانسیل لازم در کبدی ساحلی بانوان ایران وجود دارد و ایران در بخش بانوان نیز یکی از قدرت‌های کبدی جهان و آسیا‌ست و از‌آنجا‌که نشان نقره، طلا و برنز رقابت‌های آسیایی را در کارنامه داریم، می‌توانیم به یک طلای دیگر نیز فکر کنیم.
 
مدیر تیم‌ملی کبدی ساحلی گفت: کبدی ورزشی است که شاید بتوانیم یک کار تاریخی انجام دهیم و در اولین حضور به قهرمانی برسیم؛ البته پسران ایران در ۲ دوره رقابت‌های آسیایی به ۲ نشان طلا رسیده‌اند و این مدال‌ها را از دست آمریکا خارج کرده‌اند. رقیب اصلی ما هند است و این ورزش در هند جایگاه ویژه‌ای دارد و گرفتن این مدال‌ها از کشور هند در بازی‌های آسیایی و جهانی بسیار مشکل است که البته پسران ما آن را انجام دادند و امیدواریم که دختران ما نیز این کار را انجام دهند.

همچنین سرمربی تیم‌ملی کبدی ساحلی بانوان با بیان اینکه ۶ بازیکن همراه با تیم‌ملی راهی بازی‌های آسیایی ساحلی خواهند شد، گفت: با توجه به اینکه در اردوی تیم‌ملی، هم بازیکنان باتجربه و هم جوان را در اختیار داریم و همگی نیز تقریبا در یک سطح قرار دارند، همین کار انتخاب ۶ نفر را بسیار سخت می‌کند. ماهرخ دانش روز گذشته در گفتگو با ایسنا درباره اردوی تیم‌ملی کبدی ساحلی بانوان در اهواز، اظهار کرد: تیم‌ملی خود را برای حضور در بازی‌های ساحلی چین آماده می‌کند و خدا‌را‌شکر بازیکنان در این اردو در سطح آمادگی بسیار خوبی قرار داشتند و توانستند تمامی برنامه‌های ما را به‌خوبی انجام دهند.
 
به نظرم سطح آمادگی ورزشکاران تیم‌ملی نسبت به قبل خیلی بهتر شده است و ان‌شاءا... با همین آمادگی در اردو‌های بعدی تیم ملی، بتوانیم در سطح کیفی بهتری از بازیکنان استفاده کنیم. وی با بیان اینکه در‌نهایت ۶ بازیکن همراه با تیم‌ملی راهی بازی‌های آسیایی ساحلی خواهند شد، گفت: با توجه به اینکه در اردوی تیم‌ملی هم بازیکنان باتجربه و هم جوان را در اختیار داریم و همگی نیز تقریبا در یک‌سطح قرار دارند، همین کار انتخاب ۶ نفر را بسیار سخت می‌کند. امیدواریم بتوانیم بهترین‌ها را برای اولین حضور در بازی‌های ساحلی کبدی انتخاب کنیم.
 
سرمربی تیم‌ملی کبدی ساحلی بانوان درباره شناخت از رقبای خود در بازی‌های آسیایی چین نیز عنوان کرد: تاکنون به مسابقات آسیایی اعزام نشده‌ایم و تجربه بازی در این مسابقات را نداریم؛ اما با توجه به فیلم‌هایی که برای آنالیز از رقبا دیده‌ایم، توانسته‌ایم تیم ملی ایران را بر اساس شرایط رقبا آماده کنیم. امیدوارم بتوانیم با قدرت وارد این مسابقات شویم و بهترین نتیجه را به‌ارمغان بیاوریم. البته این حرف من به آن معنا نیست که ما از همین حالا حریف دست و پا بسته‌ای برای رقیبان خواهیم بود. مطمئن باشید بچه‌های تیم با همه توانشان در این بازی‌ها شرکت خواهند کرد و برای سرافرازی کشورمان همه کار خواهند کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->